Jedriličarski klub Samobor



 

STRANICE

 

POVEZNICE




 


13.11.2009.
Jabuka 2009.  
15.11.209. 11 sati i 02 minute

 Konačno 71 ukupno a 4 u grupi. Dobar rezultat, obzirom da se jedrilio bez glavnog jedra. Ukupne rezultate možete pogledati na http://www.vodice.net/tijat/rezultati_jabuka.asp.

14.11.2009. 21 sat i 17 minuta

Posada JKS-a je oko 20 i 30 sati vezala brod u Vodicama i tako završila regatu. Čekamo fotke.

14.11.2009. 13 sati i 25 minuta

Oko 11 sati okrenuli Jabuku. Voze sa prvim kratom i genakerom prema cilju. Bez obzira na tehničke probleme i dalje drže 50 mjesto. Andora i Damaco su već u cilju.

Najnovije 14.11. 2009. 10 sati i 01 minuta

Na žalost isčupao im se zadnji rogalj na glavnom jedru. Sada jedre sa 1 kratom i genovom. Puše oko 10 čvorova sa juga. Ujutro oko 8 sati imali su oko 11 Nm do Jabuke. Trenutno su 50-ti. Vodi Andora ispred DSK i Vicktory one-a.

13.11.2009. 20 sati 04 minuta

Evo zadnje fotke pred start
Vodice prije starta014_edited
Posada je dobila tacker - možete ih pratiti na www.geotrag.com .

13.11.2009. 15 sati 36 minuta

Ekipa je krenula u transfer u ponedjeljak iz Novigrada. Ukrcali su se na Cesaricu i krenuli. Cesarica je prekrasni Elan 515 Impression sa klasičnim glavnim jedrom.
Već prvog dana upali su u velika iskušenja.
Novigrad-Jabuka006

Novigrad-Jabuka003

U ne baš idalnim uvjetima došlo je do preblema sa genovom i glavnim jedrom pa su morali na servis kod jedrara u Sukošan. Evo malo fotki sa transfera

Jutro na Cesarici015


Evo i Cesarice u Vodicama

Internacionalana ekipa JKS-a:
1.Maja Polić
2. Ana Ilić
3. Saša Fegić
4. Željko Cvetković
5. Boštjan Vrhovec
6. Elvis Aćko
7. Sebastijan Kopušar
8. Sergej Perbil
9. Christian Weisstanner
10. Oliver Scheidegger


Večeras je start. Kao poticaj posadi u u dogovoru sa članom kluba Krstom Berićem objavljujem fotografiju: jedrenje 1070 Na fotografiji je gospodin Krsto Berić koji je prije mjesec dana na Jabuku izvjesio zastavu JKS-a. Otvaram natječaj: Tko noćas napravi slično djelo postaje počasni član kluba i ne mora plaćati članarinu cijeli život. Fotke snimo: Željko Cvetković, osim zadnje koju je snimio Josip Filipić Tekst: Zoran Pelikan



06.10.2009.
Jedrenje do Malte i Sicilije 2006.  

Evo još malo filmova: MALTA 2006.









01.10.2009.
Grčka 2005.  

Kako su u toku pripreme za krstarenje do Grčke 2010. evo mali podsjetnik kako je to bilo 2005. godine. Ruta krstarenja 2100. trebala bi biti slična ovoj.











01.07.2009.
Izvještaj sa sastanka  

Održan je još jedan sastanak članova kluba prije ljetne pauze u ugodnoj atmosferi Samoborske kleti. Na sastanku je bilo 10-ak aktivnih članova JKSa, a teme su bile neobavezne. Prošli tjedan je 10-ak članova JKSa zajedno sa većom grupom mladih i zanimljivih ljudi jedrilo Jadranom na 5 brodova. Polazište je bilo Split, a dotaknute točke su bile Vis, Lastovo, Mljet, Korčula, Hvar i Šolta. U pripremi je kratak izvještaj s par fotografija koje ćemo objaviti na ovim stranicama. Osim toga, na sastanku je prvi puta spomenut plan da se iduće godine (2010.) krene u organizaciju nove ekspedicije - dva tjedna jedrenja od Hrvatske do Grčke. Termin je kao i obično početak 5. mjeseca, no poslije drugog Samobor Cupa koji će se opet organizirati 1.5.



26.05.2009.
Reportaža: Samobor cup 2009.  
Objavljeno na stranicama Glasnika Samobora i Svete Nedelje

06.05.2009.
Sportski komentar 1. Samobor Cupa 2009.  

Prvi susret jedriličara iz jedriličarskog kluba Samobor sa prijateljima iz Staroga Grada na Hvaru donio je i prvi Samoborski Cup, neslužbenu regatu u kokoj je sudjelovalo 6 jedrilica. Na 5 brodova jedrili su Samoborci dok se je na jednom brodu okupila jaka ekipa iz jedriličarskog kluba Helios iz Staroga Grada.

 

Skiperi su redom bili:

– Tugomila Kustić (Duboka), 

– Krsto Berić (Perna)

– Nenad Vrhovčak(Pločica), 

– Tomislav Šakić(Trovna), 

– Alen Šćulac (Lamaris) i 

– Igor Ostojić (Svitnja)

 

Start prvoga plova je dogovoren da bude na izlazu iz trogirskog zaljeva gdje nas je dočekao slabi zapadnjak. Prvih pola milje posade su bile izjednačene lutajući regatnim poljem u potrazi za boljim vjetrom. Glavna dilema je bila ploviti prema Šolti ili ostatu na sredini kanala. U toj potrazi za vjetrom prvo je Duboka uhvatila povoljan vjetar i odjurila naprijed.


samoborcup_2009

Mi ostali pokušali smo pratiti taj tempo ali smo sve više zaostajali. Na 2. i 3. mjesti tada su se nalazili Hvarani sa Svitnjom i Alen sa Lamarisom. Ta dva broda uspjela su napraviti određenu prednost u odnosu na ostatak flote. Medjutim u jednom trenutku Hvarani dobivaju svoj vjetar i vrlo brzo kreću u potjeru za Dubokom. Za to vrijeme Lamaris pokušava zadržati svoju 3. poziciju. i tada se pokazuje da je bolja taktika bila približiti se Šolti gdje je bilo više vjetra nego ostati u sredini kanala. Trovna i ostali dižu se prema Šolti i vrlo brzo nadoknadjuju zaostatak. Lamaris se ne snalazi najbolje u uvjetima promjenjivog i slabog vjetra tako da Trovna preuzima 3. poziciju par milja prije Mrduje koja nam je bila ciljna linija.  Da stvar bude gora po Lamaris, Perna i Pločica također nadoknadjuju zaostatak tako da se na pola milje od Mrduje sva 4 broda nalaze vrlo blizu jedan drugome, međutim vjetar potpuno staje tako da na jedvite jade u tom poretku ulazimo u cilj. Treba još reći da su Hvarani uspjeli stići Duboku i u pravome fotofinišu ipak pobijediti u prvome plovu. Zadnja dva broda, Pločica i Perna također su ušle u cilj sa razmakom od ne više od 50 metara.

 

U nedjelju na startu drugoga plova vrijedili su neki drugi uvjeti. Puhao je Levanat snage 15-20 čvorova, što je obećavalo brzo i uzbudljivo jedrenje. Start je bio u zaljevu kod ulaza u Stari Grad. Svi brodovi odabrali su desnu stranu kod starta dok se jedini Lamaris zaputila na lijevu stranu što se pokazalo kao bolja odluka. Dok su se drugi brodovi medjusobno pokrivali, Lamaris je imao slobodan put prema punti Hvara. Jer tko prije prodje puntu prije će uhvatiti friški vjetar iz Bračkoga kanala. To je Lamarisu i uspjelo i u tome trnutku stvara prednost koja će se pokazati presudnom. Jedrilo se u pola krme i u bok tako da su neki brodovi razvili leptir da bi imali direktan kut na Splitska vrata. Taj manevar je posada na jedrilici Duboka izvrsno radila tako da su smanjivali zaostatak za Lamarisom. Naši prijatelji Hvarani na Svitnji zaostali su i izgubili šansu da se bore za prva tri mjesta – jedan od razloga je bilo i spašavanje jednog jastuka zbog kojeg su napravili dva kruga. U Splitska vrata prvi ulazi Lamaris, a Duboka ga u stopu prati, orca je, bura puše na refule i Duboka dolazi na samo 50-tak metara od Lamarisa: pravi match race do Mrduje…medjutim Duboka ne prati refule te pada prema sredini prolaza, tako da Lamaris prvi prolazi kroz cilj. Zato vrijeme ostale jedrilice se spremaju na ulazak u kanal. Prvo ulaze Hvarani sa Svitnjom koji su uspjeli nadoknaditi zaostatak i prestići veće jedrilice, zatim Perna, odmah za njom Trovna koja je malo zaostala previše se približivši zavjetrini od Brača, a zadnja ulazi Pločica. Tada slijedi još jedna dramatična završnica. Trovna uspjeva u uskom prolazu na refule preteći Pernu i Svitnju i jednim križanjem u neposrednoj blizini Mrduje proći ciljem. Svitnja je naime imala problema sa jakim vjetrom koji je za njihov brod bio prejak da bi mogli držati dobar smjer prema cilju. Pločica je za to vrijeme sa sigurne udaljenosti pratila rasplet događanja.


samoborcup_2009

Epilog. Sve posade su ok, a jedrilice su prošle bez ikakvog oštećenja osim manjeg problema sa rol mehanizmom koji je Lamaris krenuo rješavati uz kratku pauzu u Milni na Braču. Svi ostali brodovi su nastavili sa malo skraćenim jedrima prema Trogiru, dok je Lamaris krenuo prema Kaštelima, gdje je bila njegova baza. 

 

Od svih droga…more je najopojnije…

 

Alen Šćulac & Tomislav Šakić




<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 >> >

2015 • By: Miljenko Mogulić     e-mail: miljenko.mogulicgmail.com